مزایای زیراکس WC5755
نوشته شده توسط : جعفری

مزایای زیراکس WC5755

دستگاه چندکاره زیراکس WC5755 همچون سایر دستگاه های تولید شرکت زیراکس از امنیت بالایی برخوردار است. برای دستگاه هایی که قرار است نیاز های یک شرکت بزرگ و با تعداد کاربر زیاد را رفع و رجوع کنند امنیت حرف اول را می زند. چرا که روزانه کاربران بسیاری با وسایل ارتباطی مختلف و در شبکه های گوناگون به دستگاه متصل می شوند و اسناد ارزشمندی را به منظور کپی، پرینت، اسکن و فکس به دستگاه می فرستند.

اسناد شما می توانند محتوای ارزشمند و حائز اهمیتی را داشته باشند که در صورت مخدوش شدن یا مورد سو استفاده قرار گرفتن ضررهای محتملی را به بار آورند. از این جهت زیراکس برای این ماشین چندکاره در هر سطحی امنیت مخصوص تعبیه کرده است تا خاطر شما را از هر جهت آسوده نگه دارد.

دستگاه چندکاره WC5755 در رعایت اصول امنیتی کل دستگاه یا Full System Common Criteria مورد ضمانت و تایید استاندارد بین المللی ISO 15408 می باشد. همچنین این دستگاه از پروتکل های تحت وب مختلفی بهره می برد تا احتمال نفوذ هکر ها و بیگانگان به سیستم شبکه دستگاه شما و دسترسی آن ها به اسناد با ارزش شما را به حداقل برساند.

موارد بسیار دیگری نیز امنیت این دستگاه را به بهترین نحو و با کمترین امکان نفوذ تامین می کنند. یکی از این موارد در نوع خود بی نظیر است. شما می توانید در صورت نیاز قابلیت Smart Card Technology را فعال کنید و به این ترتیب امنیت دستگاه خود را کاملا تضمین کنید. این قابلیت سبب می شود تا صرفا افراد دارای کارت شناسایی الکترونیک و از طریق قرار دادن آن در کارت خوان کوچکی که بالای دستگاه تعبیه شده است، به دستگاه دسترسی پیدا کنند برای محاسبه هزینه ها یا بالا بردن حداکثری راندمان پروژه های خود بسیاری از مواقع نیاز به یک دستیار دارید.

این دستیار باید آگاه به همه اصول محاسبات بوده و باهوش نیز باشد. زیراکس مجموعه ای از دستیار های نرم افزاری را به شما پیشنهاد می دهد تا به کمک آن ها کنترل بر وضعیت فرآیندهای خود را به حداکثر برسانید...ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: